Permainan Terbaik Di Rumah Untuk Meningkatkan Sensori Anak

Ada pelbagai permainan yang boleh membina imaginasi anak-anak. Namun, ia perlu merangsang deria untuk membantu dan membimbing anak-anak supaya belajar dan latih fokus. Bermain dengan pelbagai tekstur menggalakkan rasa tenang dan memberi sentuhan tersendiri. Terdapat banyak permainan di pasaran seperti permainan plastisin, permainan pasir dan sebagainya. Semasa pertemuan terbaru dengan ahli terapi, cikgu Aysar pesan

Jalan-Jalan Cari Makan : Restoran Budak Jalanan, Ipoh Perak

Saya sempat makan malam di satu restoran ni. Tapi tak pasti lah baru buka atau dah lama. Sebab jarang sangat lalu jalan ni. Tapi en suami syorkan kedai arab western ni. Dia kata review macam best. Jadi, berangkutlah kami 4 beranak selepas keluar pos balm tasneem. Sampai sini lebih kurang 830pm, pelanggan pun baru nak

Alhamdulillah hari ni selesai hantar borang pendaftaran Adelia untuk Tahun 1 2020 nanti. Adelia memilih untuk meneruskan pengajian aliran agama. Ya. Dia sendiri yang pilih. Kami, Mama dan Papa, hanya beri pilihan samada sekolah harian biasa atau sekolah berteraskan agama. Padahal sejak awal tahun, dia memang nak sekolah harian dan berasa teruja giler nak ke

Jalan-Jalan Cari Makan : Putu Halba Viral

Saya dalam perjalanan balik Ipoh dari Kota Bharu. Kali ni melalui jalan Gua Musang -Lojing-Simpang Pulai. Masa melalui Manik Urai di Kuala Krai, en suami tiba-tiba berhenti tepi jalan dan buat pusingan patah balik. Rupanya dia nak singgah di gerai Putu Halba Viral. Hehe. Setiap hujung tahun dan musim tengkujuh memang ini lah makanan orang

Tak dapat lelap mata.Rindu bertamu.Teringat pada wajah mereka.Aku belek album gambar lama. Terhenti pada foto ini. July 2016 – kenangan aidilfitri terakhir mereka.2 wanita hebat yang wujud dalam hidup aku.Setiap saat tak pernah pudar memori bersama.Masih terasa seolah-olah mereka di sisi. Izinkan aku coret di sini supaya aku tidak lupa pada mereka. Sungguh aku rindu. Al fatihah