Pengedar Balm Tasneem Naturel Kluang

Aimi Azam nama glamor yang selalu digunakan dalam media sosial. Anak kelahiran negeri Pahang ini kini menetap di Kluang, Johor. Bekerja sebagai seorang pensyarah di sebuah IPTA di Kluang. Aimi juga merupakan seorang ibu anak dua dan menjalankan perniagaan online sejak 4 tahun lalu. Jika dilihat di dalam Facebook dan Instagramnya, Aimi gemar berkongsi mengenai

Sejak awal 2016, ramai yang mula mengetahui kebaikan essential oil. Ia seolah-olah memberi jalan alternatif dalam menyelesaikan masalah berkaitan dengan kesihatan. Essential oil juga banyak membantu untuk menstabilkan emosi, menimbulkan rasa ketenangan dan menghilangkan mood stress. Mengapa Essential Oil? Essential oil ini mempunyai aroma tersendiri. Namun, ia bukan minyak wangi. Ia merupakan bahan ekstrak daripada

Pengedar Tasneem Naturel Sendayan

Lin Jamal berasal dari Johor dan kini menetap di Seremban. Sudah berkahwin dan mempunyai dua orang anak. Pernah memegang jawatan arkitek landskap di dua buah syarikat swasta sebelum meletakkan jawatan pada 2013. Tidak betah untuk duduk diam di rumah, Lin mula berniaga di atas talian. Pernah menjual set cadar dan comforter, tudung, telekung, popia bersalut

Setiap Mak dan Ayah yang menanti bayi baru pasti sangat teruja dan bersemangat dalam menyediakan kelengkapan si comel. Lebih-lebih lagi bakal Mak yang pertama kali akan memangku anaknya. Sudah tentu pelbagai persiapan dilakukan sejak awal kehamilan. Namun, ada beberapa item yang diperlukan sebelum kelahiran anak. Napkin. Kain diperbuat dari fabrik yang lembut, lasak dan boleh

Setuju tak kalau saya cakap , ramai Mak rasa teruja sehingga tersengih lebar kalau dengar baby atau anak kecil melepaskan angin atau kentut? Hehe. Itu tanda perut anak selesa dan tiada masalah. Namun, jika anak kecil susah membuang atau perut kembung, memang boleh membawa kerisauan pada Mak. Sebab itu lah, Tasneem Naturel mengeluarkan produk pengganti

5 Cara Mengatasi Anak Sembelit

Kebanyakan Mak Ayah memang tidak sampai hati setiap kali melihat anak sembelit. Muka merah padam meneran, mata berair, dan ada juga anak kecil menangis setiap kali nak membuang. Paling menyayat hati apabila anak kecil menjadi trauma apabila terasa sakit perut untuk membuang. Sebelum mengetahui cara mengatasi, jom kita baca dulu simptom anak yang sedang mengalami

Setiap awal tahun, pasti ada kisah-kisah comel anak kecil menangis ke taska. Samada yang merengek di rumah ataupun ada juga setibanya di taska, lagi kuat raungannya. Betul, ini adalah satu proses dan pengalaman baru kepada anak kalian. Ia juga merupakan perubahan besar untuk anak itu sendiri yang mana belum pernah dijaga oleh orang lain. Selain

Anak kecil sinonim dengan batuk dan selsema. Dari segi positif, bayi batuk menguatkan imunisasi dalam tubuh badan anak. Ini kerana dalam tubuh sudah ada antibodi yang tercipta dek kuman tersebut. Jadi, apabila anak kecil terkena sekali lagi jangkitan kuman yang sama, badan mampu melawan kembali. Namun, yang menjadi tidak berapa syok adalah batuk dan selsema

Mak harus bijak dan menyedari bila anak kecil akan mengamuk. Jadi, kalian perlu mengenali tanda dan bersedia jika anak mula membuat perangai. Ia juga di kenali dengan tantrum. 1) BERTENANG. Ha, mula-mula sekali Mak kena kekal bersikap bertenang seawal anak buat perangai. Kekadang tu, memang akan berasa serabut, tertekan dengan suara anak yang menjerit, menangis

Agak kerap kita melihat anak kecil selalu meraung, menangis, mengamuk, menghentak kaki di pasaraya. Tidak kurang juga ada anak kecil yang berguling-guling di lantai. Dah macam kena rasuk pun ada. Ini terjadi kerana kemahuan mereka untuk mendapatkan barang yang diingini tidak dipenuhi. Akibat malu dengan orang sekeliling yang memandang, Mak dan Ayah terpaksa turuti permintaan